My Teaching XP‎ > ‎

Engaging Interactions Gamification course @ TAU

#GCC11 logo

קורס אינטראקציות חווייתיות בסביבות דיגיטליות: כשתקשורת, גיימינג ותרבות נפגשים @ אוניברסיטת תל-אביב

מרצה: ד"ר חנן גזית

הקורס עוסק בשינויים ובהשלכות החברתיות, התרבותיות והטכנולוגיות של שילוב גיימינג בזירה התקשורתית והעסקית. נדון בהיבטים התיאורטיים והיישומיים של אינטראקציות חווייתיות בסביבות דיגיטליות מקוונות שמבוססות על הבנת האדם המשחק, הנדסת מוטיבציה וחוויית משתמש עם מרכיבי  Social Engagement. בין הסביבות והכלים שילמדו בקורס: אווטאר כמייצג נוכחות וירטואלית  "virtual presence",סביבות מציאות מדומה, עולמות וירטואליים תלת מימדים דוגמת סקנד לייף ""user generated 3D virtual worlds , רשתות חברתיות, משחקי תפקידים מרובי משתתפים מקוונים, פלטפורמות סלולר דוגמת אייפון ואייפוד, סביבות מציאות מועצמת רבודה מבוססות מקום "location based augmented reality". הקורס יתמקד בבחינת האופנים שבהם אינטראקציות חווייתיות אלה משמשות לרכישת מיומנויות תקשורת ואוריינות משחקית ברמה הבין אישית וברמה הארגונית, למיתוג ושיווק אינטראקטיבי, וליצירת שינויי עמדות ואמונות בנושאים חברתיים "social change".

עבודות גמר נבחרות של סטודנטים שנה"ל תשס"א על פי נושאי עניין מרכזיים:

פייסבוק – בני נוער, חינוך, חברה

  •  דרכים לבנייה ופיתוח זהות אישית ברשת החברתית פייסבוק. | וייס, ס'. 
  •  "מה הסטטוס שלך?" חקר מאפיינים מגדריים בקרב בני-נוער בכתיבת סטטוסים בפייסבוק. | פטיטו, א'., קושניר, א'.
  •  שימושים של בני נוער בפייסבוק – חקר מקרה. | פרט, י',. אדרי, נ'. 
  •  העובדים הסוציאליים כתנועה חברתית: מאפייני דפוסי אינטראקציות מאבק חברתי ב פייסבוק.| כהן, ע'.

שיווק במדיה החברתית

  • באזז במדיה הדיגיטאלית. | הורטניק, ג'.
  • מיתוג וקידום מטרות חברתיות באמצעות הפייסבוק בישראל | יעבץ, ג'.
  • מאפייני שיווק מותגי אופנה ברשת החברתית "פייסבוק": קסטרו, סיגל דקל, אופנת שיקסי. | קוטיקוב, א'.
  • שיווק מוזיקה ברשת בראי שרשרת הערך: כיצד משווקים אמנים את עצמם במדיה החברתית?  עמיר בניון, יאיר דנור, ליידי גאגא ורבקה בלאק. | בנטוביץ, א'.
  • "מה השריטה שלך?" הצעה לקמפיין "אנטי-סטיגמה" ויראלי ברשת היו-טיוב. | אלפי, ס'.

אינטראקציות במשחקי תפקידים מקוונים

  • החיים בגילדת MMORPGמשחקי תפקידים מקוונים מרובי משתתפים. | גרשינה, מ'., קרפ, ש'.
  • ניתוח מאפייני הנאה במשחקי וידאו. | פינקל, ז'.
  • היבטים חיוביים ושליליים של MMO משחקי מקוונים מרובי משתתפים. | לואיס, ע'. 


Engaging Interactions: When Gaming, Communication and Culture meet. Selected Thesis themes by students @ Tel-Aviv University ]Heb]. Academic supervision: Dr. Hanan Gazit.

Facebook: Teens, Education & Society 
under construction...

Digital Marketing in SocialMedia
under construction...

MMORPG Interactions & Identity
under construction...


2012 © Hanan Gazit, PhD.  All Rights Reserved. 
Comments